طراحی و آنالیز

گروه صنعتی سازه های جهان نما یک مجموعه تخصصی در امر طراحی و تولید انواع دکل بویژه دکل دوربین می باشد. متخصصان این مجموعه ابتدا با توجه به نیاز مشتری و منطقه نصب و نوع تجهیزاتی که قرار است در برروی دکل نصب شود شروع به طراحی و آنالیز سازه مورد نظر کرده و پس از آن با توجه به نرم افزارهای موجود در علوم و تکنولوژی جدید اقدام به آنالیز میدانی نموده و پس از گرفتن نتایج مطلوب در طراحی یک سازه اقدام به تولید آن سازه مورد نظر می نمایند. تعدادی از محصولاتی که در این مجموعه طراحی و آنالیز می شوند به شرح ذیل می باشند:

عصایی دوربین اسپید دام : این محصول غالبا به صورت یک لوله ی فلزی خمیده یا بدنه 8وجهی ال شکل ، جهت نصب انواع دوربین دام اسپید در بالای انواع دکل های دوربین طراحی و در انواع اندازه ها و پوشش ها عرضه شده است.

دکل مهار حصار2 :   این  محصول از نوع دکل مهاری جهت نصب انواع آنتن های وایرلس ومخابراتی ٬ قابل نصب بر روی پشت بام و با هر ارتفاع  و هر نوع پوشش عرضه شده است.

دکل خود ایستاحصار3 :  این محصول از نوع دکل سلف ساپورت جهت نصب انواع آنتن های سنگین مخابراتی جهت نصب در نقاط شهری وکوهستانی با هر ارتفاع وپوشش عرضه شده است.

دکل مخابراتی حصار4: این محصول از نوع دکل مونو پل با مقاطع دایره و چند وجهی جهت نصب تجهیزات بی.تی.اس و وایرلس بوده وقابل نصب در تمامی مکان ها می باشد٬ هم چنین این محصول در انواع ارتفاع وپوشش قابل عرضه می  باشد.

پایه چراغ راهنمایی حصار5: این محصول از نوع دکل مونو پل با مقاطع دایره و چند وجهی جهت نصب تجهیزات ترا فیکی بوده وقابل نصب در تمامی مکان ها می باشد٬ هم چنین این محصول در انواع ارتفاع وپوشش قابل عرضه می باشد.

دکل دروازه ای حصار6: این محصول از نوع سازه های متقاطع فولادی جهت نصب تجهیزات ترا فیکی ودوربین های کنترل سرعت بوده وقابل نصب در تمامی اتوبان ها وبزرگراه ها می باشد٬ هم چنین این محصول در انواع ارتفاع وپوشش قابل عرضه می باشد.

دکل بازو بلند دوربین حصار7: : این محصول از نوع دکل مونو پل با مقاطع دایره و چند وجهی جهت نصب انواع دوربین های کنترل ترافیک بوده وقابل نصب در تمامی مکان ها میباشد. هم چنین این محصول در انواع ارتفاع وپوشش قابل عرضه میباشد.

پایه دوربین دیواری حصار8: این محصول یک پایه ی فلزی دوربین قابل نصب برروی انواع دیوار می باشد که در رنگ ها وطرح ها ی  متفاوت عرضه شده است.

گارد نیزه ای  پایه دوربین حصار9 :این محصول یک محافظ فلزی  نیزه ای جهت جلو گیری از سرقت دوربین های نصب شده بر روی دکل می باشد .

پایه های دوربین چند وجهی حصار10: این محصول از نوع دکل مونو پل با مقاطع مربع ودایره و چند وجهی جهت نصب انواع دوربین های مختلف بوده وقابل نصب در تمامی مکان ها میباشد. هم چنین این محصول در انواع ارتفاع وپوشش قابل عرضه میباشد.

دکل دوربین تاشو حصار11: این محصول از نوع دکل مونو پل با مقاطع مربع  با قابلیت تا شدن و پایین آوردن تجهیزات جهت سرویس دوره ای  در جهت نصب انواع دوربین های مختلف بوده وقابل نصب در تمامی مکان ها میباشد. هم چنین این محصول در انواع ارتفاع وپوشش قابل عرضه میباشد.

دکل بالابر دار دوربین حصار 12: این محصول از نوع دکل مونو پل با مقاطع دایره  با قابلیت بالا و پایین آوردن تجهیزات  بصورت وینچ دستی جهت سرویس دوره ای  در جهت نصب انواع دوربین های مختلف بوده وقابل نصب در تمامی مکان ها میباشد. هم چنین این محصول در انواع ارتفاع وپوشش قابل عرضه میباشد.

رفتن به نوار ابزار